דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

פרופ' ברק ליבאי

English
פרופ' ברק ליבאי

בית ספר אריסון למנהל עסקים

פרטי התקשרות

מספר טלפון: 09-9602407
דוא''ל: libai@idc.ac.il

אודות

פרופ' ברק ליבאי חבר בקבוצת השיווק בבית ספר אריסון למינהל עסקים במרכז הבינתחומי. הוא היה חבר סגל בתחום השיווק בפקולטה להנדסת תעשיה וניהול בטכניון, בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב ופרופ' אורח ב MIT Sloan School of Management.

רבים ממחקריו, אשר התפרסמו בכתבי העת המובילים בעולם בתחום השיווק, עוסקים בהערכת השפעת תקשורת בין צרכנים על הרווחיות של מוצרים ומותגים, גורמים המשפיעים על רווחיות הפירמה בהתפתחות שווקים למוצרים ומותגים חדשים, והערכת שווי של לקוחות. עבודותיו בנושאים אלה זכו בשנים האחרונות במספר פרסי מחקר בינלאומיים מה American Marketing Association, Marketing Science Institute , ESOMAR וגופים נוספים. מחקרים חדשים עוסקים בנושאים הנוגעים לרווחיות בשווקים דיגיטליים כגון תוכנות חינמיות, אפליקציות סלולריות ורשתות מוצרים באינטרנט, והשפעות חיקויים על הרווחיות של מותגים חדשים כגון מותגי אופנה.

פרופ' ליבאי מלמד בתכניות MBA ובתכניות מנהלים מובילות בארץ ובעולם, נושאי ניהול השיווק, שיווק ממוקד לקוח, שיווק בתקשורת חברתית וניהול מותגים, ואף זכה בפרס המרצה המצטיין של הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב. הוא גם ייעץ לחברות מובילות בתחומי מחקרו ובין השאר עזר לגופים כגון ESPN ו Conde Nast להעריך את השווי המלא של הפרסום בהן. הוא היה חבר מועצת המנהלים של השופרסל, והוא חבר המועצה האקדמית המייעצת של הWord of Mouth Marketing Association , הגוף המוביל בעולם של חברות בנושאי תקשורת בין צרכנים ומדיה חברתית.

השכלה

,Ph.D. The University of North Carolina at Chapel Hill