דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

פרופ' ברק ליבאי

English
פרופ' ברק ליבאי

בית ספר אריסון למנהל עסקים

פרטי התקשרות

מספר טלפון: 09-9602407
פקס: 09-9602828
דוא''ל: libai@idc.ac.il

אודות

ברק ליבאי הוא פרופסור מן המנין וראש קבוצת השיווק בבית ספר אריסון למינהל עסקים במרכז הבינתחומי. הוא היה חבר סגל בתחום השיווק בפקולטה להנדסת תעשיה וניהול בטכניון, בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב ופרופ' אורח ב MIT Sloan School of Management.

רבים ממחקריו, אשר התפרסמו בכתבי העת המובילים בעולם בתחום השיווק, עוסקים בהערכת השפעת תקשורת בין צרכנים על הרווחיות של מוצרים ומותגים, גורמים המשפיעים על רווחיות הפירמה בהתפתחות שווקים למוצרים ומותגים חדשים, והערכת שווי של לקוחות ומוצרים. עבודותיו בנושאים אלה זכו בשנים האחרונות במספר פרסי מחקר בינלאומיים מה American Marketing Association, Marketing Science Institute , ESOMAR וגופים נוספים, והוא חבר מערכת של כתבי עת אקדמיים מובילים בתחום השיווק. מחקרים חדשים עוסקים בנושאים הנוגעים לרווחיות מוצרים ולקוחות בשווקים דיגיטליים, אפליקציות סלולריות ורשתות מוצרים באינטרנט, האפקטיביות של שיווק באמצעות מובילי דיעה, והשפעות חיקויים על הרווחיות של מותגים.

פרופ' ליבאי מלמד בתכניות MBA ובתכניות מנהלים מובילות בארץ ובעולם, נושאי ניהול השיווק, אסטרטגיית ניהול לקוחות, שיווק בתקשורת חברתית וניהול מותגים, ואף זכה בפרס המרצה המצטיין באוניברסיטת תל אביב ובמרכז הבינתחומי. הוא גם מייעץ לחברות מובילות בתחומי ידע שונים בשיווק, ובין השאר עזר לגופים כגון ESPN ו Conde Nast להעריך את השווי המלא של הפרסום בהן. הוא היה חבר מועצת המנהלים של השופרסל ושל המועצה האקדמית המייעצת של הWord of Mouth Marketing Association , הגוף המוביל בעולם של חברות בנושאי תקשורת בין צרכנים ומדיה חברתית.



השכלה

Ph.D., The University of North Carolina at Chapel Hill

תחומי הוראה ומחקר עיקריים

שיווק