דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

פרופ' איתן מילר

English
פרופ' איתן מילר

בית ספר אריסון למנהל עסקים

פרטי התקשרות

מספר טלפון: 09-9602428
דוא''ל: emuller@idc.ac.il
אתר אישי: אתר אישי

אודות

פרופ' איתן מילר בעל תואר דוקטור לפילוסופיה בכלכלה ניהולית ותוארMBA (בהצטיינות) מבית הספר Kellogg למנהל עסקים באוניברסיטת Northwestern, ובעל תואר BA במתמטיקה (בהצטיינות) מהטכניון. הוא בעל מנוי משותף בביה"ס אריסון במרכז הבינתחומי וב-Stern School of Business, New York University.

עבודות המחקר ופרסומיו עוסקים בצמיחה של מוצרים חדשים, רשתות חברתיות ובעיות המחרה של מוצרים חדשים.

כיהן כפרופסור לשיווק באוניברסיטה העברית ובאוניברסיטת ת"א וכן כפרוסור אורח בשיווק בבתי הספר למינהל עסקים באוניברסיטת פנסילבניה, אוניברסיטת Northwestern, ואוניברסיטת טקסס באוסטין.

פרופ' מילר פרסם למעלה משבעים מאמרים בכתבי עת מובילים בשיווק, מנהל עסקים וכלכלה. הוא עורך ראשי (יחד עם פרופ' יעקב גולדנברג) של כתב העת: International Journal of Research in Marketing וכן נמנה על צוות העורכים של כתבי העת: Journal of Marketing; Marketing Science; Journal of Marketing Research.

פרופסור מילר יועץ עסקי ושיווקי בעיקר בשני ענפים: טלקומוניקציה, ושיווק שירותים פיננסים. שימש כיועץ מומחה (subject matter expert) בקסלמן יועצים PricewaterhouseCoopers.

השכלה

Ph.D., Northwestern University